torsdag 17 maj 2012

Morgontv och kanin, spänning blandat med gos. Själv läser jag till sista tentan, familjeplannering (preventivmedel). Skummar över stycket om kondomer, ha! det kan jag. Men sen handlar det om brinnande lust hos kvinnor. "Brinnande lust är troligen det vanligaste sexuella problem som kvinnor söker för. Brinnande lust finns hos vissa kvinnor som normal variation i olika livsfaser"
Va, skulle det vara ett problem? Jo, men det är klart om man inte har någon att förlusta sig med så kan det ju bli lite jobbigt. Kåta Gun i kvarteret skatan verkade ju ha det lite jobbigt. Men sen läser jag lite noggranare, bristande lust skulle det visst vara. Jaha, vad synd. Det andra var roligare att tänka på. Lite mer kaffe så kanske jag kan skärpa mig och fokusera.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?