lördag 10 december 2011

Fri!

Igår satt jag fyra timmar utan paus och tentade av fördjupnings kursen i obstretik och gynekologi. Efteråt kändes hjärnan som en betongklump, fast inte alls så här rund och slät utan mer som om någon hällt ut betongen på gatan och sen kört över den ett par gånger. Fast på ett positivt sätt för det var otroligt skönt att ha tentan gjord.
Nu är jag fri! Till måndag då börjar uppsatsskrivandet igen och julhetsen som jag hittills ignorerat. Fast lite har jag julhetsat redan idag,
#pepparkakshus (färdigt bygge och t o m färdig kristyr, barnen får göra halva jobbet)
#knäck (men jag skiter i formar och häller ut på plåt)
#julklänning (H&M, snabbt, billigt och enkelt).
Nu börjar betongklumpen kännas mindre uthälld och överkörd.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?