måndag 5 december 2016

Julefönster



 Oj vad jag flyttade runt grejer innan jag blev nöjd med det här fönstret, allt som ställs här riskerar att puttas ner av en okänslig katt så det går inte att ställa ömtåliga skönheter här. Kottkronan är visserligen väldigt ömtålig men den är enkel att laga och skogen är full av kottar. 


Pelargonen borde nog inte stå här heller eftersom elementet brassar för fullt, men ett par dagar får den härda ut, tycker den är så fin. Min andra Dr Westerlund är så stor att den snart måste beskäras vilket innebär att jag till våren kommer att ha massor av små doktorer att njuta av. Lovely :)
Jag håller noga span efter mässingsstjärnor som den i bakgrunden när jag går mina loppisrundor. De är faktiskt fina året om men då ute i trädgården. Mina hönor har fem stycken i sin hönsgård, tjusigt värre. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?