tisdag 25 oktober 2016

Grönt ljus


Nej det här ser ju faktiskt för deppigt ut. Min mysiga fina baksida har fått en höstdepression och alla möblerna ser ut som att de hatar varandra. Här måste höststädas! 


Det kan ju inte vara kul att vara höna med den utsikten. 


Radiatorerna stånkar och knakar,de verkar tycka att det är lite drygt att börja jobba igen. Vi har fortfarande inte ringt någon som kan fixa upphängningen på den här gamla trotjänaren men vi har böcker och en del av dem får helt enkelt jobba lite. 



Jag tyckte lite synd om mig själv igår och försökte muntra upp mig med ett fint ljus från den lokala matbutiken. Det var väldigt svårt att avgöra om jag skulle bli gladast för ett grönt, turkost eller svart ljus, det fick bli det gröna. Ärligt så funkade det så där, skulle nog behövt minst tio ljus för att bli glad, nu kände jag mig mest snål. Kanske att jag slår till på i alla fall några fler ljus imorgon. Om jag städar fint på baksidan kan jag vara värd det. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?