måndag 26 september 2016

Kylskåpsbyrå sökes...


 För tolv år sedan totalrenoverade vi vårt kök, nu känns det som att det är dax att göra om vissa delar av det. Jag drömmer om en lång köksbänk och för att få till det så måste vi ta bort kyl och frys.... Antingen får det bli en fristående kyl med frysfack eller helst två toppmatade kylskåp. Vet inte ens om det existerar men jag ska ge mig ut på jakt och se vad jag kan få tag på. Det känns som att alla kylskåp ser ut som garderober, jag vill ha en kylskåpsbyrå.


Butternutpumpa, som ett stort, oansenligt beige päron tills man sticker kniven i det. Stoppar man sedan in pumpan i ugnen med ett täcke av chévre så blir den gudomlig. Det gjorde jag idag och kommer garanterat göra det igen. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?