onsdag 27 juli 2016

En trotjänare


Jag älskar röda skor, röda kappor och röda handväskor. 
Och röda stövlar!
 Men inser förstås att det kan bli lite mycket tillsammans när allt går i olika nyanser. 


Så en naturfärgad gammal trotjänare som var sliten redan när jag köpte den är perfekt för mig. Passar till allt jag har. Om man tittar i min handväska så ser det ungefär ut som i en papperskorg, proppfullt med skräp, med andra ord en liten handväska är optimalt för mig, när inte mobilen längre får plats så måste jag rensa (eller så lägger jag den i bh:n så slipper jag rensa). Byta handväska är så oöverstigligt jobbigt att jag nästan aldrig gör det, då måste jag ju ta hand om alla gamla lappar, kvitton och småprylar på en gång. Varje gång jag frestas av en röd handväska så tänker jag på alla dem som redan ligger och dammar i garderoben och nä jag har redan den perfekta handväskan. Fast frågan är om jag verkligen har den ultraperfekta naturfärgade handväskan???

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?