lördag 28 maj 2016

Det kommer mer...


 Ja man behöver inte oroa sig, det kommer mer hela tiden. 
Jag har en fixering vid att allt som kommer också måste gå. Och det är jobbigt, avsked är jobbiga. 


 Men nu när syrenerna sakta börjar falna så har jag ju kaprifolen och sedan kommer det annat och när allt har blommat över så finns det ju köpeblommor. Så lugn Sanna, försök bara njuta lite lugnt och lagom inte så desperat.  I frysen har jag en gudomlig glass smaksatt med brynt smör, den ska jag lördagsfrossa av dubbelt upp i kväll eftersom jag är ledig efter tre långa jobbnätter på BB. Och i morgon är det morsdag,

...då firar vi hela dagen lång hoppas jag. :) Jag ska uppvakta min egen mamma och de här två, en blivande mamma och en mormor. En vecka kvar till kycklingar! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?