måndag 18 januari 2016

Skalliga knoppar


Jag vet inte riktigt vad det är med mig och flintskalliga dockor, men de tilltalar mig (rent estetiskt förstås). Jag får väl skylla på att jag bara hade en enda docka att leka med när jag var liten (och den hade jag inte sönder). 


En av de få växter som jag lyckats hålla liv i är min lilla gran, den har snart vuxit ur sin kopparbalja och behöver något större. Jag är stolt! 



Efter att vi kom hem från semestern så fick jag fick ett städ och ommöbleringsryck och far nu runt med möbler och prylar i hela huset, dammet yr och jag vet inte om jag nyser för att jag är förkyld eller för att om det är för att det dammar så hemskt. 



Jag tjatar mycket om pokaler men de är så himla bra, passar till allt inte minst skalliga små knoppar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?