torsdag 28 januari 2016

Kan själv


Av någon anledning så tror jag att jag kan tapetsera, visst får jag upp tapeten på väggen men det går i s n i g e l fart och eftersom huset är snett och vint så blir tapetseringen där efter.... Och inte går det lättare att tapetsera tillsammans med en katt som vet exakt var han ska befinna sig hela tiden för att vara i vägen så mycket som möjligt. Ligga på den utrullade tapeten, sitta framför bygglampan och tvätta den (stor, mörk skugga på väggen), stoppa ner tassarna i sköljvattnet och sen går runt och blöta ner, till sist klättra upp på stegen och lägga sig och sova.Visst kan jag stänga in honom men det är ju trevligt att ha någon och skälla på också. 


Tapeten, dancing crane av Emma von Brömssen, den är precis lika fantastisk som jag hoppades och katthåren som sitter fast bakom tapeten syns faktiskt inte ett dugg. 
Nu är det bara tre väggar kvar : )

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?