torsdag 29 oktober 2015

Pumpkin



Idag skulle den skäras till men jag gick vilse i skogen med min 15-åring och innan vi hittade ut så var det beckmörkt. Själva utflykten var fin, en ny skog är alltid roligt att besöka men vi kom iväg lite sent och hittade nästan inte tillbaka till bilen, tur att det finns gps i mobilen. Det var inte så jättekul att snubbla omkring i skogen när en knappt ser handen framför sig. 
Väldigt halloweenigt i alla fall. 


Jag gillar ju pumpor och det känns alltid lite hemskt att sticka kniven i dem men det är ju det som är meningen. 


De är så vackra bara som de är. 



Och hade jag inte ägnat mig åt sådant här så hade hemmet varit städat, pumpan karvad och klar och vår utflykt startat i god tid, men man ska börja med det roligaste har jag lärt mig annars kanske man inte hinner med det. Och det är ju en dag i morgon med. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?