fredag 9 oktober 2015

Hur ska man hinna?


Tänk om man slapp sova på helgerna, vad långa de skulle bli. Ofta svischar de förbi så snabbt att man knappt hinner dricka upp lördagens förmiddagskaffe förrän det är söndagkväll igen.


Om jag slapp sova den här helgen så skulle jag hinna både vara mamma, städa och ha roligt med mig själv. Nu får jag prioritera bort en sak eller hafsa igenom alla tre. 


Fast ärligt talat så vill inte barnen hänga med mig hela tiden så jag hinner nog göra lite av alla de där tre grejerna om jag prioriterar bort lite sovmorgon... Det är så synd att inte tuppen bor kvar, han var en utmärkt väckarklocka. Nu gal han 25 gånger varje morgon kl 06.00 i sitt nya hem på landet. 
Perfekt, vem vill sova bort sitt liv? 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?