fredag 2 januari 2015

Steg 1



Steg 1i roligare & bättre 2015 tog jag redan idag. Det blev ett dyrt steg men förhoppningsvis en bra investering. Jag älskar ju att åka längdskidor och komma ut i skogen men tyvärr så är det skralt med snön även i år så nu satsar mannen och jag på långfärdsskridskor istället. Att glida runt på en frusen sjö är säkert minst lika härligt som att skida i skogen fast mer läskigt eftersom isen kan brista.... Men lite spänning behöver ju inte göra upplevelsen sämre. Nu hoppas jag alltså på arktisk kyla så att Mälaren fryser. Tills dess får jag roa mig med att städa bort julen och ställa fram lite vårgrönska och vad kan vara vårigare än ett sprött litet salladshuvud.



Fast egentligen längtar jag inte alls efter våren, jag vill ju ha vinter men inne kan vi ju ha lite vårvibbar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?