måndag 26 januari 2015

Och under julgranen så fann jag en cafe hörna...





Det blev tomt efter julgranen, det tyckte både jag och katten. Han saknade sin sovplats under granen och jag saknade julgransljusen. 


Men som det brukar bli runt jul så dansar möblerna runt för att julen ska få plats och nu när granen åkt upp på vinden så fick det bli en cafehörna på den här platsen istället. 


Cafe med dansgolv men jag hade ingen och dansa med så det fick bli en fika istället. 


Lite spännande att sitta på ett nytt ställe i huset, nästan som att hälsa på hos någon annan. Här skulle det passat så himla bra med ett hembiträde men hon var ledig idag så jag fick fixa själv.


Det här är mitt ställe när huset är tomt, då äger jag varenda vrå. Sen när de andra kommer hem med alla sina ljud så känns det bättre att vara med familjen (eller gömma sig för dom bakom tidningen).



-Nej jag har inte sett mamma hon är nog och handlar mat.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?