torsdag 8 januari 2015

En av fyra


Bjuder in mina barn till världens mest spännande utflykt. Ingen är intresserad, vad är det för fel på dagens ungdomar?  Själv hade jag jublat om min mamma hade velat ta med mig på en utflykt till ett gammalt spökhus (trorjag). Men till slut så övertalar jag en av de minsta och tillsammans åker vi till ödehuset. Vi smyger hand i hand igenom det, - om man tänker på spöken är det inte så läskigt, säger jag. - men om man tänker på zombies så är det jätteläskigt.... Sen fikar vi på  trappen och konstaterar att med en bulle i handen så känns det bara som att huset sover men när vi går där ifrån och vänder oss om blir vi lite rädda igen. Tänk att vi vågade....och tur att jag har så många ungar att välja på,  en av fyra följde med. Alltid något.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?