torsdag 21 augusti 2014

Borttappad timme sökes...



Jag tror att jag har någon slags allergi mot att avsluta projekt, ibland kan det ta år att få det allra sista klart. När vi byggde vår trappa så var planen att täcka över det fula elementet med ett elementskydd fort som tusan och samtidigt få en bredare fönsterbräda för lampor och blommor. Det tog några år men till slut så satte jag igång men kom inte längre än så här. Fönsterbräda, ram och en målad plåt som bara ska fästas i ramen. Jag ska bara.... Det tar nog inte mer än en timme att avsluta men den timmen verkar aldrig dyka upp. Jag hoppas, hoppas att den gör det snart för jag skulle så gärna vilja bocka av det här lilla bygget snart. Jag ska bara fixa det där hönshuset, fort, innan jag blir allergisk igen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?