tisdag 6 maj 2014

Hemma hos Åke


Igår fick vi hälsa på hemma hos Åke igen, innan vi gick in förmanade jag barnen noga -se nu till att vara försiktiga och akta kattungarna så att ni inte gör illa någon av dem. Men innan vi åkte därifrån så var det som jag både sparkat och slagit kattungarna.... Men de var så små och kryllade omkring överallt och jag bara råkade fiska upp en med foten och fick den att flyga iväg i en båge. Sen r å k a d e jag flytta ena handen lite för hastigt och slog omkull en annan liten stackare (som sen tryckte sig skräckslaget mot väggen när jag försökte klappa och be om ursäkt). Kan man känna sig hemskare?



-Nästa gång får du stanna i bilen mamma, du är för klumpig för att hälsa på hos små kattungar. Jo jag är nog det, men Åke var jag i alla fall rädd om.

2 kommentarer :

Vad tycker du?