söndag 9 februari 2014

Själfulla rosor för evigt...



Jag ställer fram, någon annan förbättrar. Självklart blir det snyggare ju högre ett torn är, att jag inte tänkte på det själv.





 Tygblommor blandat med vanliga dödliga blommor är ett enkelt sätt att fylla ut en en vanlig fjuttbukett från affären. På sommaren är det enkelt att gå ut och plocka fyllnadsmaterial men så här års får man hålla sig till det man har hemma eller hittat på Myrorna (som jag då). Det är inte så enkelt att hitta fina tygblommor dom ser ofta så tygiga eller plastiga ut, vilket kanske är förståeligt men trist. Det får gärna vara falskt men det måste finnas själ. Dom här gula rosorna gillar jag i alla fall och nu behöver jag aldrig mer vara blomlös i köket.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?