söndag 26 januari 2014

Pokaler!!!




Jag har nosat upp en till pokal och har nu tre stycken i min samling. Eftersom jag aldrig vunnit någon pokal så har jag fått skaffa dem själv. Pokallös vill jag inte vandra genom livet.





  Men bara låta dem stå och samla damm känns onödigt så jag har planterat plättblommor i dem.




Nu borde den här samlingen vara komplett, mer än tre pokaler behöver man inte. Men. Jag tycker att de är så fina att lägga saker i och plantera i så om jag hittar fler så tillägnar jag dem min man, han kan behöva några stycken (som jag sen lånar lite...).

2 kommentarer :

  1. Men åh vad stilrent och fint det blev..enkelt och väldigt vackert!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja i mitt lite röriga hem är det skönt att få vila ögonen på något lugnt. En liten städad fin vrå. //Sanna

      Radera

Vad tycker du?