onsdag 1 januari 2014

Gott nytt 2014!!!


Jag älskar nytt år för det känns som att möjligheterna är oändliga, man kan ändra på allt (kanske inte riktigt precis allt). Men det känns som att jag återföds varje nyårsafton till möjligheten att skapa en ny och bättre version av mig själv och den chansen måste man ju ta vara på.
En av de saker jag vill (ska) göra i år är att gå en fotokurs, jag tycker ju så mycket om att ta kort både vardagsbilder och arrangerade men har ingen aning om hur min kamera fungerar mer än ungefär av och på. Sen har jag gjort en lång lista på vill och ska och borde men har jag gömt i min garderob....
Jag hoppas också att jag kommer att bli bättre på att umgås med mina riktiga vänner istället för att nöja mig med låtsaskompisarna som bor här i huset.

1 kommentar :

  1. Det låter som väldigt bra nyårslöften! Härlig bild förresten, gillar tapetern i bakgrunden :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?