söndag 8 september 2013

Glad i olus





Mina fredagsblommor mår bra, jag mår bra och helgen har gått bra. Den blev förstås inte så där perfekt som jag hade önskat, men den dög och vi fick mycket gjort. Stenklumpen lyckades vi på vikingavis (med små vedklabbar istället för stora stockar) rulla på plats men annars var det inte så mycket av mina önskningar som föll in.





Men vad gör väll det.... man kan ju alltid låtsas i efterhand att egentligen så ville jag ju: 1: att vi skulle hitta en bra begagnad säng till Casper (ja men det gjorde vi ju!) 2: göra oss av med soffhelvetet som stått och skräpat sen vi köpte en ny för några veckor sedan (det med ja!) 3: putsa fönster i Noels rum (ja, tänk det också!) 4: slänga fula mattan i vardagsrummet (min önskelista är komplett!). Det är skönt att jag är så jordnära att jag blir blir lycklig av att städa och kasta bort saker (ibland då). Men nästa helg, då vill jag göra något riktigt dyrt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?