måndag 1 juli 2013

Instagram


       Ta kort på mamma framför det här fina huset, Noel. Men kanske inte riktigt så nära.



                                                            Nej, du måste backa mer.



                   Ja! perfekt och precis när vinden drog lite i klänningen. Tack lilla barn.

Jag skyller på den dåliga uppkopplingen som jag får stå ut med  på ön, för jag skulle ju inte... Jag skulle inte men nu gör jag det ändå och det är skitkul, livet blev ännu lite bättre och helt gratis dessutom. Följ mig på instagram där jag heter cirkussiskogen. Med två ss där i mitten, har ett gammalt instagramkonto som jag inte lyckas logga in mig på med ett s i mitten.

1 kommentar :

  1. Kul att du är på Instagram! Jag har tittat vilka du följer och hittat många roliga att följa där! Therese

    SvaraRadera

Vad tycker du?