måndag 17 juni 2013

Sitta fint


När jag har tråkigt brukar jag städa för att inte slösa bort tiden. Ibland blir det tråkigt för att jag måste städa. Sommarlov är kul, för det mesta. Men ibland när speltiden vid datorn tagit slut och inget annat är känns roligt kan sommarlov bli en plåga...


Men istället för att vrida sig som en mask runt fåtöljerna så åkte vi till badstranden. När vi äntligen hittade de borttappade badbyxorna (på ett element under ett skrivbord) och väskorna var packade så började det ösregna... Men det fanns några hoppfulla gluggar på himlen så vi åkte ändå och lyckades pricka in en hel regnfri timme på stranden. Jag prov badade och lyckades gå i ända upp till fotknölarna sen blev det alldeles för kallt. Nästa gång vi badar har jag lovat att doppa mig till knäna.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?